1968:

PRIMUL BREF ODORIZANT DE TOALETA

Henkel a introdus pe piata germana primul odorizant de toaleta intr-o forma conica ce putea fi agatat de vasul de toaleta. Acest odorizant de toaleta a revolutionat piata produselor de igienizarea a toaletei, oferind curatenie si prospetime cu fiecare jet de apa, timp de mai multe saptamani.

DIN 1975 PANA IN 2000:

DEVINE EXPERT IN CURATENIA TOALETEI.

Avand o baza numeroasa de cercetari, privind nevoile consumatorilor legate de igiena si improspatarea toaletei, Henkel a lansat diferite produse de curatare a toaletei, precum: Bref WC Gel, Bref In-tank, odorizante de toaleta bicamerale etc.

2002:

INOVATIE CU DOUA BENEFICII

Pentru majoritatea consumatorilor, parfumul de lunga durata si performanta de curatare sunt nevoi esentiale cand vorbim de produse de curatare a toaletei. Sunt necesare doua produse pentru a satisface aceste nevoi: un odorizant si o solutie de curatare a toaletei. In 2002, Henkel a lansat Bref Duo-Aktiv: primul odorizant bicameral pentru curatarea si improspatarea toaletei.

2010:

REVOLUTIA BREF - BILUTELE ODORIZANTE POWER AKTIV

Henkel aduce pe piata o noua revolutie: Bref Power Aktiv! Ofera o formula cu 4 actiuni, cu o combinatie de spuma de curatat, anti-calcar, protectie impotriva murdariei si extra prospetime! Consumatori din intreaga lume apreciaza produsul si datorita aspectului, accesibilitatii si parfumurilor improspatoare. De la lansarea comerciala in 2010, Henkel a produs mai mult de 1,000,000 de pachete si a distribuit in peste 50 de tari.

2012:

LANSAREA BILUTELOR BLUE AKTIV

Multumita bilutelor albastre, Bref Blue Aktiv mentine curatenia si prospetimea vasului de toaleta, chiar si intre jeturile de apa. Cum? Dupa ce ai tras apa, cosuletul Blue Aktiv colecteaza apa, o imbogateste cu ingrediente active si o elibereaza. O dovada a acestei actiuni este apa albastra care contine ingrediente active ce raman in vasul de toaleta pentru o curatenie si prospetime chiar si intre jeturile de apa!

2012:

THE BALLS DREAM BAND

Bref a creat o campanie virala - Balls Dream Band: patru baieti atractivi, fiecare reprezentand una din cele 4 actiuni din formula Bref Power Aktiv cu Dimitri cel stralucitor, Marcellus cel granitic, Marcus cel extra fresh si Alejandro cel protectiv. Campania a fost lansata global iar de atunci, clipurile video au fost vizionate de peste 20 de milioane de ori, demonstrand ca toaleta nu este o drama cu Bref!

2014:

AM DUS PRODUSELE PENTRU VASUL DE TOALETA LA URMATORUL NIVEL

Astazi, Bref In-Tank combina curatenia igienica si prospetimea intr-un singur produs. Asigura curatenia si prospetimea vasului de toaleta, previne depunerile de piatra si acumularile de murdarie, ofera prospetime igientica pana la 800 de utilizari si ofera apei o culoare albastra.

2015:

EVADEAZA CATRE DESTINATII EXOTICE

Bref WC a lansat gama Bref Power Aktiv Escapes. Cu bilutele colorate si parfumuri exotice, te invita sa evadezi in destinatii exotice de fiecare data cand tragi apa!

2016:

BREF POWER AKTIV FRAGRANCE BOOST

Cea mai noua inovatie din gama odorizantelor de toaleta: Bref Power Aktiv Fragrance Boost cu nucleu parfumat concentrat ce ofera cu pana la 40% mai multa prospetime, comparat cu invelisul exterior. Datorita noului sistem, Bref Power Aktiv Fragrance Boost ofera o prospetime de lunga durata. Ca si rezultat, toaleta ta este curata si improspatata pana la ultimul jet de apa.

2017:

BREF BLUE AKTIV SI COLOR AKTIV

Dupa succesul rasunator al produselor din gama Bref Blue Aktiv, Henkel lanseaza in 2017 Bref Color Water in doua variante: Lavanda si Ocean.

Bref Color Water a fost sustinut de un suport TV si online puternic. In aceasta campanie un cuplu este provocat sa mentina toaleta curata si improspatata. In timp ce el vine cu solutii improvizate dar ineficiente, ea are solutia perfecta: Bref Color Water.